Ruilen/Retourneren

Ruilen of Retourneren

Herroepingsrecht; PDF formulier voor retouren.

Wat moet ik doen als een product niet bevalt? Je kunt een besteld artikel retourneren naar Jippiejajee!, met in achtneming van de algemene voorwaarden. Wij doen er alles aan om kwaliteitsartikelen te leveren. Het kan desondanks voorkomen dat het artikel niet aan je verwachtingen voldoet. Het artikel kan altijd geretourneerd worden. De volgende zaken zijn dan van belang:

Artikelen 1. Het te retourneren artikel moet nog voorzien zijn van originele labels en indien van toepassing in originele verpakking worden geretourneerd; 2. Retourgestuurde artikelen worden niet teruggenomen indien: a. Artikelen gedragen en/of gewassen zijn; b. Artikelen beschadigd zijn en/of je zelf getracht hebt de schade/een gebrek te herstellen; c. Je de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructie niet hebt opgevolgd (lederen schoenzolen mogen bijvoorbeeld niet beschadigd zijn). 

Condities retourneren: 1. Retour te zenden artikelen moeten binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling worden gemeld. Stuur hiervoor een e-mailbericht naar info@jippiejajee.nl; 2. Het te retourneren artikel moet binnen 7 dagen na aanmelding van de retour aan Jippiejajee! aan ons geretourneerd en door ons ontvangen zijn; 3. De retourzending moet een (kopie van het) bestelformulier bevatten waarop is aangegeven welke producten retour komen, of een uitgedraaid Herroepingsrechtformulier bevatten (zodat wij weten van wie de retourzending afkomstig is en het geld op de juiste rekening terug gestort kan worden).

Frankeren retourzending: De kosten voor het retour zenden van artikelen naar Jippiejajee! komen geheel voor eigen rekening tenzij gezien de aard van je klacht, anders is overeengekomen. In dat geval crediteren wij de standaard verzendkosten van postzegels of pakket. Je dient gewone retourzendingen ten allen tijde voldoende te frankeren, anders worden ze niet door ons in ontvangst genomen en niet gecrediteerd. Het risico voor retour zenden ligt bij degene die de zending retourneert.

Mag ik een geleverd artikel omruilen? Ja, je kunt een gekocht artikel binnen 14 dagen ruilen voor een ander artikel.  Een ruiling moet je aanmelden via info@jippiejajee.nl  

Verwerking en terugbetaling van je retourzending of geruild artikel De retourzending zal na aanmelding en na ontvangst van de zending per e-mail bevestigd worden. Het bedrag van de retour gezonden artikelen zal door ons gecrediteerd  worden naar je bankrekeningnummer ( wanneer de bestelling meerdere artikelen bevatten die niet allemaal retour komen, onder inhouding van de verzendkosten van de oorspronkelijke zending). Als je het artikel wilt ruilen, neemt Jippiejajee de kosten voor het toesturen van je nieuwe bestelling voor haar rekening.

En als ik een verkeerd geleverd product ontvang? Als het een fout verstuurd artikel betreft, bv een verkeerde maat, of kleur, dan worden er uiteraard geen extra kosten berekend om deze vergissing goed te maken. Stuur ons zo snel mogelijk een mailtje met jouw klacht. Het goede artikel wordt dan alsnog kosteloos en zo snel mogelijk door ons afgeleverd.

           

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Aanbieding

Gastenboek

  • 25-07-2020 - Mijn bestelling, een longsleeve van Maxomorra was er de dag...  lees meer
  • 11-07-2020 - De longsleeves voor mijn zoontjes zijn super snel geleverd en...  lees meer
  • 30-06-2020 - Snel geleverd,goede kwaliteit.Leuke webshop kom zeker terug lees meer
Plaats een bericht
© 2013 - 2020 Jippiejajee! | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel